Přidej se k nám do týmu! Hledáme posilu na pozici (nejen) social media editor
Jsi zkušený/á editor/ka sociálních sítí (social media editor/community manager)? Orientuješ se v nastavování a vyhodnocování kampaní v Business Manageru? Máš rád/a trochu adrenalinu? Zajímá tě architektura města a máš nápady, jak ji přiblížit širokému publiku? Je pro tebe oslovování a komunikace s fanoušky výzvou? Možná hledáme právě tebe.
Máme za sebou jubilejní 10. ročník festivalu Open House Praha, který veřejnosti zpřístupnil 115 běžně nepřístupných budov za pomoci stovek dobrovolníků. A pořádáme také nejrůznější celoroční akce, díky kterým se lidé mohou dozvědět více o historii pražské architektury.
Budeš mít na starost komunikaci festivalu a celoročních aktivit na sociálních sítích (FB, IG, LI) včetně marketingových kampaní s občasnou účastí na víkendových akcích a zajištěním reportáže do Stories. Také budeš zadávat a koordinovat výstupy týmu fotografů/ek z řad dobrovolnictva.
Hledáme zkušenou, tvořivou a šikovnou osobnost na spolupráci v rozsahu minimálně 0,5 úvazku, která bude plánovat a vytvářet obsah na sociální sítě, komunikovat s našimi fanoušky, případně se může zapojit do dalších produkčních činností. Někoho, kdo je samostatný, spolehlivý a hlavně pozitivní s proaktivním přístupem. Někoho, komu je blízká architektura města, zajímají ho příběhy budov, jejich tvůrců a jejich obyvatel, a koho bude bavit nejen festivalový adrenalin. Během roku je pracovní zátěž proměnlivá, největší záběr budeš mít od února do konce festivalu (ve druhé polovině května).
Jsme nezisková organizace s neformálním pracovním prostředím, pravidelně se scházíme týdně na společných poradách, vzájemně si pomáháme tam, kde je potřeba (e-shop, web editing, produkce, procházky).
Tvým úkolem bude:
- Ve spolupráci s organizačním týmem plánovat a realizovat komunikační strategii festivalu a dalších celoročních aktivit na sociálních sítích (psát příspěvky, vytvářet videa, pořizovat, upravovat a třídit fotografie).
- Ve spolupráci s PR manažerkou připravovat a realizovat kampaně.
- Plánovat komunikaci v online prostoru.
- Zadávat a koordinovat práci dalších členů týmu.
- Nastavovat nové cílené placené kampaně v reklamních systémech Business Manager, Google Ads, Seznam Sklik, optimalizovat stávající kampaně, zlepšovat jejich výkonnost a měřit cíle či konverze.
- Vyhodnocovat výkonnosti kampaní pomocí Google Analytics.
- Vytvářet podklady pro projektové reporty a zhodnocení efektivnosti kampaní.
Požadujeme:
- zkušenosti v oboru správy a marketingu na sociálních sítích,
- výborné komunikační dovednosti, schopnost a cit jednat s různými typy lidí,
- výbornou znalost češtiny a angličtiny (slovem i písmem),
- schopnost psát odlehčené, srozumitelné, někdy i zábavné texty,
- přesah do dalších oblastí online marketingu je výhodou (rozumět souvislostem a navazujícím aktivitám), výhodou jsou zkušenosti se správou a tvorbou kampaní hlavně v reklamních systémech Google Ads, Sklik a Ads Manager pro sítě Facebook a Instagram,
- zkušenosti s vytvářením grafických materiálů, úprav fotografií (např. v Canvě nebo Figmě) a natáčením a editací videí (např. CapCut),
- zodpovědný přístup.
Nabízíme:
- smysluplnou, kreativní, tvořivou a odpovědnou práci (která má vliv na kvalitu života našich fanoušků) v super kolektivu,
- volnou pracovní dobu,
- kancelář na území městské části Praha 6,
- možnost práce z domova,
- práci na 0,5 až celý úvazek, na ŽL.
Zahájení spolupráce od října 2024.
Kromě práce v malém týmu s velkými výkony, ambicemi a spoustou dětí okolo nabízíme možnost být součástí velké komunity lidí, která se okolo organizace za ta léta vytvořila – festival každoročně zapojí až na 600 dobrovolníků/nic srdcařů. Jedná se o jedinečný projekt s mezinárodním přesahem a pracovní pozice nabízí možnost rozvoje i v dalších oblastech. Jako bonus nabízíme možnost účasti na kurzech a školeních pro rozvoj tvých aktivit v rámci organizace.
Rádi se s tebou sejdeme a probereme možnosti. Pošli nám do konce září 2024 životopis a krátký komentář, proč tě právě tato pracovní příležitost zaujala, na adresu produkce@openhousepraha.cz, do předmětu e-mailu napiš “Výběrko_Správa sociálních sítí a marketing”. Uvítáme i odkazy na ukázky tvých textů, kampaní, dosavadních zkušeností. Během několika dní se ozveme. Podzim je ideální čas se připravit na pracovní smršť, tak neváhej!